fredag 2. januar 2009

Nytt år,nye muligheter

Det har blitt lite med skriving og internett de siste ukene. Pc nr 3 tok kvelden før jul. Kan ikke skjønne annet enn at det noe galt med strømmen her. Lyspærene fyker støtt og stadig,også. I dag kjøpte samboeren bærbar pc,så får vi se hvor lenge denne vil vare.

Jula har forløpt ganske rolig. Men bare ganske. Faren min ringte på julaften og fortalte at vi har fått nye familiemedlemmer. I september hadde det ringt ei dame til han og fortalt at bestemor hadde en datter som ble bortadoptert. Så da fikk min far,i en alder av 62 og min onkel som er 69 om få uker, en storesøster. Må bare si at jeg fortsatt ikke klarer å forstå det. Jeg vokste mer eller mindre opp hos mine besteforeldre og mere barnekjære mennesker skal det letes lenge etter. Ikke misforstå,jeg synes det er kjempefint at hun tok kontakt og ønsker henne og hennes familie velkommen inn i vår. men det er allikevel veldig rart. Nesten surrealistisk.

På hobbyfronten har jeg ikke gjort noe særlig. Fikk 1,8 kg heklegarn av moren min til jul,så nå skal det hekles her,ja.:)

Ellers så har jeg satt meg noen mål for 2009. For det første skal jeg finne ut hva som feiler meg og ikke la legen avfeie meg med en resept på Voltaren. De hjelper,men jeg blir jo ikke bra! Har like vondt i hele kroppen etter endt kur. Nå vil jeg til spesialist.
Og så har jeg bestilt time hos Nav. Må bare finne meg en annen jobb. Nytter ikke vaske 6 hus i uka mer. Klarer knapt mitt eget for tida.

Til slutt vil jeg ønske alle et fantstisk nytt år og CARPE DIEM,fokens!:)

Ingen kommentarer: