fredag 23. januar 2009

En liten gløtt inn i stua mi :)

Nå er det en stund siden jeg har blogget. Fatter ikke hvorfor det tar så lang tid mellom hver gang. Kanskje det skjer altfor lite?

Har tatt noen bilder fra rundtomkring i stua idag:


Denne spisestua kjøpte jeg på loppemarked for 350kr. Tok det hjem,malte det hvitt og trakk stolputene med brunt lin. Feminint,med maskulint innslag. Sjenken i bakgrunnen kommer fra svigermor.Har SÅ lyst til å male den hvit,men samboeren nekter enda den er helt nedslitt og låsene mangler. Men nøklene har vi da.;)

Nærbildene av rosene jeg kjøpte for 2 uker siden idag. De har virkelig holdt seg lenge!!

Disse fatene arvet vi etter svigermor i fjor høst. Og jeg som ELSKER sølv og plett,da. De fikk hedersplassen i stua med en gang de kom i hus.




4 kommentarer:

Unknown sa...

Wow, de fatene var fine!!! Elsker sånt jeg også!!

Legger deg til i blogglista mi jeg! :D

Christina sa...

Lekre fat og ja de rosene har virkelig holdt seg. Moro

Lin sa...

For noen nydelige roser, også så lenge de har holdt seg.

Vibeke sa...

Tusen takk for hyggelig besøk i bloggen min. Blir alltid glad når noen legger igjen kommentarer hos meg jeg:)

Så masse nydelig du har i bloggen din:) Takk for titten - hit kommer jeg snart tilbake igjen:)