tirsdag 4. november 2008

Kortkurs

I år har jeg tenkt å holde kort kurs før jul. Sikkert noen som har lyst til å lage sine egne julekort,men ikke vet helt hvordan. Det er jo kjempekoselig å invitere venner og familie til en kosekveld og være kreativ.

På kurset vil du lære å lage 3d-kort og/eller kort med stempelmotiv som skal males/fargelegges.

Jeg tar kr 250.- pr person inkl materialer til 3 kort. Om vertinnen har 5 gjester,betaler hun ingenting for kurset selv. Dette er et kurs som passer for alle i alle aldre.:) Det er absolutt IKKE vanskelig å lage kort!

Her har jeg lagt ut noen av kortene jeg har laget i år. Disse er også for salg og jeg tar imot bestillinger på kort. Kortene koster kr 35.- pr stk.





































2 kommentarer:

Camilla sa...

en enorm og elegant kortproduksjon vil jeg si. :) Masse flott å se på.
beundringsverdig.
Skulle gjerne vært med på det kortkurset, men akk den tiden.

En award venter inne hos meg;)

Vibeke sa...

Så mange flotte kort du har lagt ut!!! Fin blogg du har:)