mandag 8. juni 2009

Og så er hverdagen tilbake..

Ja,da var min hjemmealenehelg over og hverdagen har inntatt huset. Fikk da gjort litt her mens de var borte. Tømte skittentøyskurven,men den ble fort fylt opp når mine kjære kom hjem. Den eldste av tvillingene var på klassetur og hadde DEN haugen med skittentøy. Men nå har jeg igjen funnet bunnen på kurven. HERLIG!:):)

Vi har arvet en sjenk og jeg er så i tvil hva jeg skal gjøre med den. Topplaten er helt forferdelig,så jeg må ha en lang duk der. Har lyst til å male den,men er det verdt bryet? I såfall må den males hvit så den står i sil til spisebordet og stolene. De kjøpte jeg forresten på loppis for 4 år siden. Den malte jeg hvit og trakk trekkene med brunt lin. Femenint og maskulint på èn gang. Her er i allefall bilde av sjenken:

Har strikket endel sokker i det siste. Et par til meg selv:


Og disse er til min niese på 6 måneder. Skal bli en del av julegaven i år:


Og så holder jeg på med å hekle lapper. Om det blir et stort teppe vil tiden vise. Og ikke minst garnmengden.:)



Nå har endelig noen av geroginene begynt å spire! Men det jeg gleder meg mest til,er når blomkarsen og sukkerertene skyter fart og slynger seg over denne:

Til slutt vil jeg ønske alle en strålende dag,uansett vær.:)


1 kommentar:

Christina sa...

Tøffe lapper, kan du maile meg oppskriften på de?