onsdag 17. juni 2009

Min første dongeriveske

Har funnet ut at jeg skal lage et lappeteppe i dongeri til hver av tvillingene. Men får jo så mange "topper" igjen. Hva gjør man med de? Jo,man hiver seg inn på Youtube og finner en veiledning til hvordan man syr en veske på enkleste måte. Er jo ikke akkurat en kløpper med symaskinen. I linningen har jeg tvinnet garn. Resultatet er her:

Hadde den med meg på jobb i dag og fikk bestilling på 2 stykker. Ser ut til at det kan bli endel vesker fremover.

I kveld reiser jeg til Drammen og blir borte til tirsdag. Da skal jeg innom Stoff og Stil og shoppe stoffer til lappetepper og foring til dongeriveskene.
Når jeg kommer hjem,kommer jeg til å sette i gang en bloggcandy. Rett og slett for å sjekke om det i det hele tatt er noen innom her. ;)
Om det er noen innom her:
CARPE DIEM

2 kommentarer:

Christina sa...

Jeg skal til Drammen i morgen og blir til tirsdag....

Mångsysslare sa...

Jeg har hermet og laget en veske jeg også. :-)