lørdag 25. juli 2009

Nytt og Gjenbruk-bua

Jeg har laget meg en salgsblogg:

http://nyttoggjenbrukbua.blogspot.com/

Her kommer jeg til å selge noe av det jeg har laget. I første omgang har jeg lagt ut en del kort. Må jo få unna noen slik at jeg kan få laget meg noen flere. Er liksom grenser for hvor mange jeg får brukt selv.

Etterhvert vil det komme mer. Jeg kommer til å legge ut ting jeg lager og div jeg selv ikke trenger av hobbyting,garn og annet,så følg med! :)

For et par-tre uker siden fikk jeg meg en gledelig overraskelse. Tidlig i våres sådde jeg cherrytomater. 3 av de 6 frøene jeg sådde,spirte. Men ville de overleve? Neida! Alle 3 døde. Irritert stakk jeg ned noen erteblomster og satte potta ut. Skal jeg være ærlig,så glemte jeg hele greia. Men plutselig oppdaget jeg følgende:


Plantene har blitt større nå og har fått blomster. Kanskje det blir egenproduserte cherrytomater i salaten etterhvert. Kan vel trygt si jeg passer godt på dem nå.:)

Tils slutt vil jeg ønske dere en herlig og kreativ dag,uansett om regnet plasker ned.

CARPE DIEM

Ingen kommentarer: