onsdag 29. juli 2009

Og vinneren er

Salvie som er eier av denne flotte bloggen:



Trekningen skulle vært i går,men da sov denne kroppen mesteparten av dagen. Har hatt to nattevakter på rad og jeg er ikke laget for nattevakter. En nattevakt går bra,to på rad er mer enn nok. Nå har jeg hatt 11 nattevakter i løpet av 3 uker. Er kanskje ikke så rart at jeg føler meg som en slaskete oppvaskklut


Forrige torsdag skulle vi hente tvillingene i Drammen. Hadde bilen på verkstedet på morgenen for å skifte føleren til olja. Uten at oljelampa sluttet å lys av den grunn.:( Når bilen var ferdig,hang den veldig bak: støtdemperen på venstre siden hadde klappet sammen. Det har skjedd før og da har den sprettet opp igjen etter noen mils kjøring. Det skjedde ikke denne gangen. Rett sør om Trondheim måtte vi snu. Okey,da må guttene ta fly hjem. Men fullt så enklet er det ikke,for fødselsattestene lå hjemme. Og uten bevis kommer man ikke med fly lengere. Hva gjør man da? Buss? Men det syntes moren min ble lenge for guttene å sitte stille. Så da ble det til at vi skulle kjøre igår,for da skulle bilen være ferdig på verkstedet igjen. HAHAHAHAHA! Først måtte de bestille demper. Den kom og de skulle skifte den. Da fikk de ødelagt hydralikslangen. Som også måtte bestilles. Da havnet fødelsattestene i posten! Så nå kommer de hjem med fly en uke senere enn planlagt. Blir helt matt av det verkstedet,jeg. Nå skal vi ha bilen på eu-kontroll på tirsdag. Blir spennende å høre den rapporten.
CARPE DIEM!

Ingen kommentarer: